VI. MYSTERY SHOPPING DAY
VIII. KIVÁLÓSÁG AZ ÜGYFÉLKISZOLGÁLÁSBAN KONFERENCIA ÉS GÁLA



Egy forradalom szereplői vagyunk, akár tudomást szerzünk róla, akár nem. Az ügyfélkapcsolatok dinamikájában bekövetkezett óriási ugrás örökre megváltoztatta az ügyfelek vállalatokhoz való viszonyát.

Kiváló vállalatok elit csoportja bizonyítja, hogy a nagyszerű ötletek, nagyszerű termékek és szolgáltatások már nem elegendőek. Nem elegendőek az ő ügyfeleiknek, nem elegendőek az üzletmenet és a jövő szempontjából.

Ezen „élmény vállalatok” és munkatársaik életeket változtatnak meg, iparágakat értelmeznek újra, és arra kényszerítik versenytársaikat, hogy óriási erőfeszítések árán silány másolatokkal próbálják meg tartani az iramot. Céltudatosan a jelenlegi és jövőbeli ügyfeleiknek adott pozitív és nehezen utánozható élményeken keresztül érik ezt el.

A J. D. Power & Associates mindezt megerősíti: „A kiváló ügyfélélmény szolgáltatása egyre fontosabb lesz. Adatainkból tudjuk, hogy az emberek készek ezt megfizetni.”

Az „Ügyfélélmény forradalom” bizonyítja, hogy a forradalom vezetői miért hagyják le versenytársaikat és érnek el kiemelkedő üzleti eredményeket.


AZ ÜGYFÉLÉLMÉNY JÖVŐJE | CSATLAKOZZ AZ ÜGYFÉLÉLMÉNY FORRADALOMHOZ!

A Konferencia és Gálaest keretében idén is exkluzív környezetben adjuk át az ügyfél-kiszolgálás és ügyfélélmény legjobbjainak járó díjakat és elismeréseket a sajtó és a média képviselőinek jelenlétében.

Legyen részese Ön is munkatársaival együtt az egyedülálló eseménynek, amit a szakmailag izgalmas programok és a vendégelőadók sokszínűsége biztosít.

Időpont: 2017. január 26. 13:00
Helyszín: Monte City Rendezvénypalota, Budapest, 1051 Dorottya utca 2.

Kérjük, kattintson a regisztrációhoz!



 REGISZTRÁCIÓ