IX. KIVÁLÓSÁG AZ ÜGYFÉLKISZOLGÁLÁSBAN KONFERENCIA
VIII. MYSTERY SHOPPING DAY



A ClientFirst Consulting immáron kilencedik éve hozza el Önöknek a legújabb trendeket, legjobb hazai és nemzetközi gyakorlatokat az ügyfélélmény területéről.

Az idei konferenciánk témája:

ÚJ GENERÁCIÓS ÜGYFÉLÉLMÉNY - NextGen CX | Hogyan legyünk nyertesek az Élménygazdaságban?

A Konferencia keretében idén is exkluzív környezetben adjuk át az ügyfél-kiszolgálás és ügyfélélmény legjobbjainak járó díjakat és elismeréseket a sajtó és a média képviselőinek jelenlétében.

Legyen részese Ön is munkatársaival együtt az egyedülálló eseménynek, amit a szakmailag izgalmas programok és a vendégelőadók sokszínűsége biztosít.

Időpont: 2018. február 22.  9:30-16:30
Helyszín: ÖbölHáz Rendezvényközpont (1117 Budapest, Kopaszi gát 1.)

Kérjük, kattintson a regisztrációhoz!



 REGISZTRÁCIÓ