IX. KIVÁLÓSÁG AZ ÜGYFÉLKISZOLGÁLÁSBAN KONFERENCIA VIII. MYSTERY SHOPPING DAY
A ClientFirst Consulting immáron kilencedik éve hozza el Önöknek a legújabb trendeket, legjobb hazai és nemzetközi gyakorlatokat az ügyfélélmény területéről.
Az idei konferenciánk témája:
ÚJ GENERÁCIÓS ÜGYFÉLÉLMÉNY - NextGen CX | Hogyan legyünk nyertesek az Élménygazdaságban?
A Konferencia keretében idén is exkluzív környezetben adjuk át az ügyfél-kiszolgálás és ügyfélélmény legjobbjainak járó díjakat és elismeréseket a sajtó és a média képviselőinek jelenlétében.
Legyen részese Ön is munkatársaival együtt az egyedülálló eseménynek, amit a szakmailag izgalmas programok és a vendégelőadók sokszínűsége biztosít. Időpont: 2018. február 22. 9:30-16:30 Helyszín: ÖbölHáz Rendezvényközpont (1117 Budapest, Kopaszi gát 1.)
Kérjük, kattintson a regisztrációhoz!
REGISZTRÁCIÓ
|